“Rust, duidelijkheid en materialen hielpen bij begrijpen van rekenen”

Lara, 12 jaar

Voor onze dochter van -toen- 10 jaar werd het rekenen een steeds groter onderdeel van haar schooldag waar ze erg tegen op begon te zien.Wat wij haar voorheen nooit hoorden zeggen, hoorden we steeds vaker: “ik heb vandaag niet zo’n zin om naar school te gaan”. Het kwam ook vaker voor dat ze achterstand opliep in haar andere schoolwerk en daarom moest dat werk mee naar huis. Zo duurt een schooldag wel heel erg lang voor een kind. En zo komt het kind in een cirkel terecht waar het bijna niet zelf uit kan komen. Voor ons werd het duidelijk dat daar verandering in moest komen.We gingen op “speurtocht” en kwamen (gelukkig !) al snel bij Edith terecht.

De sessies bij Edith hebben onze dochter duidelijkheid en rust. Ze kreeg weer wat meer zelfvertrouwen wat we nog steeds terug zien in de dagelijkse gang naar school. De praktijkruimte waar Edith en onze dochter samen werken, wordt door onze dochter en door ons als zeer prettig ervaren. Ze voelt zich er veilig en vertrouwd met Edith. Ze gebruikt dat wat ze bij Edith zich eigen heeft gemaakt (vooral de kasten) dagelijks. Wat wij fijn vinden is dat bij Edith een uur niet een uur is, maar zo nodig wordt alle tijd genomen om alles door te nemen wat nodig is. Een vorm van onthaasting die we niet veel tegen komen, maar bij Edith gelukkig wel!!

Edith, dank je wel en veel succes en plezier met alles waar je mee bezig bent in jouw praktijk.

Anne en Kees-






Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*