Driehoek school-ouders-coach van essentieel belang

Met sommige kinderen werk ik langer door dan alleen de eerste zeven basissessies. Dit kan verschillende redenen hebben: In dit geval hebben de ouders ervoor gekozen om na de basissessies door te gaan omdat de achterstanden groot waren en het kind zich goed voelde bij het oefenen in de één op één situatie. Zodoende zijn wij nu in totaal krap een jaar bezig met het oefenen volgens de methode. Na de basissessies en het contact met school, hebben we regelmatig overleg tussen ouders, school en mijn persoon. We spreken de voortgang door, overleggen wat er de afgelopen periode hebben gedaan, zodat het ook op school kan worden doorgevoerd. Ook bespreken we wat in de volgende periode gaan behandelen; waar er nog knelpunten zitten. School geeft het kind ook reken en taalschriften mee naar de sessies, zodat ik direct kan zien welke fouten er gemaakt worden en hoe we er dan via de visuele leerstijl wel uit kunnen komen. De samenwerking is dus erg goed en prettig en dat heeft ook tot prachtige resultaten geleid:

Kreeg net bericht van de ouders van een cliëntje van me. Ze had een SUPERMOOI RAPPORT ! Het lezen van een achterstand, terug op niveau, Spelling van D naar B en ook rekenen is goed vooruit gegaan !!! Trots op dit kind wat zo’n enorm doorzettingsvermogen heeft !!!






Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*